Städat och packat klart

Dagen har jag ägnat åt att sova länge, uggla framför datorn, lyssna på musik, varit ute med hunden, städat och packat. Jag åker ju upp till Göteborg imorgon. Det ska bli skönt att komma bort från den här hålan lite, träffa släkten och bara vara Patricia, utan att behöva tänka så mycket på varken skola, förhållanden, familjen eller något i den stilen.

Har alltid varit borta i 5-6 veckor tidigare på sommarlovet, i år blir det 4 veckor, varav en vecka spenderas i Osby. Tiden brukar alltid gå så himla fort när jag är i Gbg, men i år kommer den nog gå långsamt. Det kommer vara smärtsamt att vara borta så länge. Jag vet att jag kommer ha kul där uppe, men att vara borta från Jim så länge känns inte roligt alls.

Det ska ju vara bra att vara borta från varandra ibland, att längta kan stärka banden mellan ett par. Och det kan jag hålla med om, det gör det. Det är bra att sakna. Men en månad känns väldigt länge just nu. Men jag vet att både J och jag kommer klara det. Vi måste klara det!

Men det väntar iallafall en månads semester från i princip allt. Och det kan vara skönt. Det kommer bli skönt. Det ska bli skönt. Jag har lovat mig själv att det här ska bli den bästa sommaren i mitt liv, så då får inte längtan efter min älskade få förstöra det. Det finns ju faktiskt telefoner och datorer. Och Jim, det finns tåg som kan ta dig till Gbg... ;)

Vad ska ni göra under sommarlovet/semestern? Händer det något trevligt?

Kommentarer
Postat av: Viktor

vad bra att du har städat ditt rum o sånt ^^ kan du komma o städa mitt? :D

2009-06-15 @ 13:53:24
Postat av: Patricia

Viktor: visst är jag duktig? :D neeej för fan, nu tänker jag inte städa mer, glöööööm det! räcker gott och väl med att städa och packa mitt eget ;) men iförsig... vad får jag för lön? ;)

2009-06-15 @ 13:59:07
URL: http://lifebypatsy.blogg.se/
Postat av: Viktor

hehe ^^ klart du e duktig ^^ hmm du kan få samma lön som jag hadde tänkt kräva av dig ;)

2009-06-15 @ 14:01:21
Postat av: Patricia

Viktor: hmm okeej.. jag ska tänka på't :D haha :)

2009-06-15 @ 14:03:53
URL: http://lifebypatsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0