Snoppigt

Jag. Är. Sur. Jag borde verkligen få ett MVG i samhällskunskap, för jag skrev MVG på alla proven vi hade med vår lärare Martin, plus på arbeten. Sen kommer Per, vi har honom en vecka, vi gör ett prov som är det fjolligaste jag någonsin sett, får ett VG+ (ett/två poäng från MVG) och han ger mig ett VG i slutbetyg? Hur fan går det ihop? SNOPP! Nu jävlar Julia, nu ska vi se till att det blir rättvist och att vi får våra MVG:n.

Jag är sur, jag har PMS och jag är godissugen. Trots detta är jag så himla glad! Livet leker.

Kommentarer
Postat av: Christin Martinsson

Haha, men kanske inte handlade om bara proven! Man måste ju vara bra muntligt också ;) typ delta i diskussioner på lektionerna, osv ^^

2009-06-04 @ 19:46:20
URL: http://christinmartinsson.blogg.se/
Postat av: Patricia

christin: jag vet, och det försöker vi ju alla i klassen! men vi får inte dela med oss av våra åsikter och ha en diskution. "jag får inte säga mina åsikter" och "det här står det inte någonting i boken om, så håll er till ämnet" är sånt han säger. och "läs i boken istället för att diskutera"... och sen får man inte skriva fler grejer man kan på proven, som inte har med frågorna att göra, för då blir det svårt för honom att rätta.. heeeeelt sjukt!

2009-06-04 @ 19:57:50
URL: http://lifebypatsy.blogg.se/
Postat av: Alexandra

HELT JÄVLA SJUK :S

2009-06-04 @ 20:08:26
Postat av: Frida

Det där låter typ som min gamla samhällslärare ha sa att vi var debattförstörda av samhället och bortskämda med val.

2009-06-07 @ 20:29:51
URL: http://fmf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0