Lite uppdatering

Hallå där!

Jag är sämst på att uppdatera, men vafan, palla att blogga när det är lov och när man hellre gör annat. Nu har det ju dessutom lovats fint väder hela veckan, så gissa om man kommer försöka befinna sig utomhus så mycket som möjligt? Imorgon ska vi tex åka och bada med Rockmormor och moffa. Fedenaiz! :)

Annars händer inte så mycket i min lilla värld faktiskt. Slappar mest och Hanna och jag funderar på att klippa oss. Jag behöver det. Faktiskt.

Nej, håll tummarna för att vädret fortsätter vara kanon i några veckor framöver och så hörs vi när jag har lust att blogga nästa gång. Kramar till er alla!

Ps. jag läser era bloggar men orkar inte kommentera, så ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0