Går ut grundskolan imorgon!


Imorgon är det skolavslutning! Jag går ut nian imorgon! Jag är färdig med grundskolan. Helt klar, och vet ni hur underbart det känns? FUCKING AWESOME! Tänk att jag, trots familjeproblem, lyckats ta mig igenom grundskolan utan att problemen här hemma har påverkat skolan. Jag kommer gå ut med hyffsat bra betyg (hur bra får vi veta imorgon, spännande!) och jag är riktigt stolt över mig själv!

Nu väntar ett underbart sommarlov som jag ska njuta av till max, umgås med de som betyder mest, koppla av.. Göra precis det jag känner för! Sen väntar tre år på gymnasiet, och det ska bli så skönt att komma till en helt ny stad, ny skola och nya vänner! Börja om från noll. Åh vad jag längtar! Det kommer bli så bra.

Visst kommer jag sakna en del lärare, och framförallt klasskompisarna (även de jag anser är idioter kommer jag sakna!!!), men grejen är den, nu kan man själv välja vilka man vill fortsätta lägga ner energi på, även om det kanske inte kommer bli lika mycket som det är i nuläget. Jag kommer sakna er allihopa, och ni vet själva vilka ni är som jag kommer sakna mest! Vi måste lova varandra att vi inte ska tappa kontakten. Jag ska göra allt för att vi inte ska glida isär!

Jag tackar för tre fantastiska år tillsammans, vi är världens mest störda klass, och jag hatar er allihop (nästan) samtidigt som jag älskar er så mycket! Det är först nu, dagen innan, jag inser att ni faktiskt betyder något för mig. Ni har ju ändå varit 3 år av mitt liv. Ni är alla fantastiska människor på olika vis, och jag kommer troligen aldrig glömma någon av er, för ni är alla speciella och unika!

IMORGON GÅR JAG UT NIAN OCH JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD!! Aldrig mer ska jag vistas på Ringsjöskolan. Tack 9A för den här tiden, och tack alla lärare, dåliga som bra, jag glömmer er aldrig! JAG ÄR SÅ GLAAAD!

Kommentarer
Postat av: Emma

Patricia jag kommer fan att sakna dig så obeskrivligt mycket du betyder jätte mycket för mig hoppas vi inte tappar kontakten vill verkligen att vi ska fortsätta vara kompisar. Vi har inte kännt varandra länge men när vi började bli allt bättre kompisar så blev jag myckt gladare i skolan, ja det var det bästa som har hänt på länge att träffa dig<3 Jag kommer sakna höra dig i koridorerna skrikade eller att inte träffa dig lika ofta. Hoppas vi inte tappar kontakten nu Jag älskar dig min sötnous <3<3 lycka till i framtiden patrica hoppas gymnasiet blir bra <3<3

2009-06-10 @ 16:51:28
Postat av: Patricia

Emma: det är självklart att vi kommer fortsätta hålla kontakten! gårdsrådet finns kvar, vi ska partaja i grekland en vecka, och jag bor ju kvar i höör ;) tack så mkt vännen! puss på dig <3

2009-06-10 @ 17:39:54
URL: http://lifebypatsy.blogg.se/
Postat av: Emma

JAG kommer ändå sakna dig<3 Självklart finns gårdsrådet kvar och vi sak till Grekland som kommer bli bäst men det är bara för du och jag sa ditt <3

2009-06-10 @ 17:42:14
Postat av: sannie

Åh, tack så jätte mycket! :)

det betyder verkligen! hoppas du har haft en fin dag.

mvh Sannie

2009-06-10 @ 18:48:55
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: melissa

SV: tacktack :D tycker du inte jag förtjänar den? ;)



tack :D

2009-06-10 @ 19:14:10
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: melissa

SV: hehe bra :D

2009-06-10 @ 19:21:22
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: vesna

tack så mycket :) och tack för du tog din tid o läste..

2009-06-10 @ 19:37:41
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: celineee ♥

Underbart snygg blogg! :D

Följa varandra på bloglovin?



2009-06-10 @ 20:12:54
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0